Om klubben

NSC er en motionscykelklub der er stiftet med det formål at øge interessen for motionscykling ved sportslige og selskabelige arrangementer. Som medlem bliver du hurtigt en del af et netværk med de andre medlemmer, som du træner sammen med. Træningen foregår i godt humør og tilrettelægges, så det så vidt muligt er sjovt for alle. Der er tid til at nyde omgivelserne, men der kan undertiden også godt være konkurrencemomenter med i kørslen.
Ud over klubbens planlagte aktiviteter, kan du selvfølgelig deltage alene eller sammen med andre af klubbens medlemmer i diverse motionsløb, samt træningsture i ind og udland. Da færdsel på vejene er forbundet med en vis risiko, går vi ud fra du har en ulykkesforsikring, som du er dækket af, hvis uheldet er ude.

Klubben blev stiftet den 15/9 1994 og har i dag ca. 50 medlemmer. Der er både kvinder og mænd, unge og gamle, en del medlemmer er pensionister.
Kontingent og licens